Blog - Sferia - centrum pomocy

Przejdź do treści
Ilość i rodzaj informacji jakie podasz Konsultantowi ma znaczący wpływ na analizę zgłaszanego problemu oraz szybkość jego rozpatrzenia, dlatego też warto dobrze przygotować się do rozmowy korzystając z poniższych wskazówek.
Sferia | 13/11/2017
Jeżeli nasza karta sim posiada dwa numery (stacjonarny i komórkowy) to usługi takie jak: limit kredytowy, kontrola rachunku, polaczenia oczekujące, clip, clir, blokada przychodzących połączeń anonimowych...
Sferia | 24/10/2017
Każda karta SIM posiada standardowe zabezpieczenie w postaci kodu PIN. Jest on nadrukowany na ramce, z której wyłamujemy kartę.
Sferia | 13/10/2017
Czas pracy urządzenia na zasilaniu z baterii zależy od szeregu czynników, poniżej przedstawiamy kilka powszechnie znanych sposobów i rad na wydłużenie czasu pracy i działania baterii:
Sferia | 9/10/2017
Zmiana warunków Umowy w trakcie jej obowiązywania (dla przykładu: zmiana taryfy telefonicznej, przyznanie oferty lojalnościowej) powoduje powrót do ustawień fabrycznych.
Sferia | 11/9/2017
© Copyright 2014-2017 Sferia S.A.
Wróć do spisu treści