ROAMING - Sferia - centrum pomocy

Przejdź do treści
TELEFON
WITAMY NA STRONIE CENTRUM POMOCY
Nie wiesz jak skonfigurować połączenie z internetem w Sferii, poprawnie zainstalować kartę SIM, sprawdzić zasięg na oferowane usługi w Twojej lokalizacji? uszkodzeniu uległ telefon lub modem? nie wiesz gdzie zgłosić się z urządzeniem? na stronie Centrum Pomocy znajdziesz odpowiedź na te pytania i o wiele więcej!
A
WSZYSTKO O ROAMINGU W SFERII
Czasowe zaprzestanie świadczenia usługi Roamingu

Uprzejmie informujemy, iż w związku z przyjęciem przez Radę UE z dniem 8 lutego 2017 roku kompromisu odnośnie przepisów rozporządzenia zmieniającego stawki hurtowe na rynkach roamingowych (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2015/2120 z dnia 25 listopada 2015 r.) od 15 czerwca 2017 roku operatorzy mają obowiązek wprowadzić mechanizm Roam Like at Home – tj. nowy model naliczania kosztów detalicznych usług roamingu, polegający na zrównaniu cen w usługach roamingowych do cen krajowych. Z racji tego, iż SFERIA S.A. jest małym operatorem świadczącym usługi telekomunikacyjne za pomocą sieci innego operatora (model MVNO) oraz nie posiada na chwilę obecną w ramach usług roamingu międzynarodowego możliwości technicznych wdrożenia jak i uzgodnień stawek hurtowych, w tym i wprowadzenia nieświadczonej dotychczas usługi transmisji danych, zmuszeni jesteśmy od 15 czerwca 2017 roku czasowo zaprzestać, świadczonych na podstawie odrębnego regulaminu „Roaming Międzynarodowy w Sferii”, usług telefonicznych w roamingu międzynarodowym.

Jednocześnie informujemy, iż zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne, w przypadku braku akceptacji zmian w Umowie, Abonentom, którzy przystąpili do Regulaminu „Roaming Międzynarodowy w Sferii”, do dnia 14 czerwca 2017 roku przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy. W związku z tym, że zmiany dokonane przez Dostawcę Usług nie wynikają bezpośrednio ze zmian prawa, w razie wypowiedzenia Umowy, Dostawcy Usług nie przysługuje prawo dochodzenia od Państwa za rozwiązanie Umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta, zwrotu ulg udzielonych zgodnie z Umową, Regulaminem i regulaminem promocji/ofertą promocyjną, proporcjonalnie do okresu pozostałego do końca Umowy. Brak pisemnego wypowiedzenia Umowy w powyższym terminie oznaczać będzie kontynuację świadczenia na Państwa rzecz usług telekomunikacyjnych z wyłączeniem usług telefonicznych w roamingu międzynarodowym.

© Copyright 2014-2017 Sferia S.A.
Wróć do spisu treści